Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Działy specjalistyczne



OMG Digital
zajmuje się przede wszystkim tworzeniem strategii i realizacją niestandardowych kampanii w Internecie.
W portfolio usług OMG Digital znajdują się m.in.:
- usługi doradcze z dziedziny planowania i zakupu kampanii
- działania związane z SEM,
- realizacja kampanii w modelu CPC, CPA,
- e-mail marketing,
- optymalizacja kampanii online,
- szczegółowe raportowanie realizacji kampanii i analiza jej wyników,
- e-pr,
- monitoring rynku internetowego,
- szkolenia z zakresu planowania kampanii w Internecie.
OMG Digital planując działania w Internecie korzysta z badań tj. Megapanel PBI/Gemius oraz NetTrack TGI.
Wiedza i doświadczenie osób pracujących w OMG Digital jest wykorzystywana przez domy mediowe należące do struktury OmnicomMediaGroup w Polsce, tym samym zapewniając najskutecz- niejszą komunikację online naszym klientom.


OMG Metrics
to dział badawczy, który swoimi projektami wspiera pracę media plannerów w Omnicom Media Group – zarówno w zakresie optymalizacji strategii mediowych, jak i szeroko pojętego konsultingu komunikacyjnego. Badania OMG Metrics koncentrują się na znajdywaniu najlepszego kontekstu dotarcia z reklamą, określaniu mocy perswazyjnej kanałów komunikacji i ocenianiu skuteczności kampanii reklamowych. Głównym przedmiotem działalności OMG Metrics jest realizacja ciągłego monitoringu świadomości marek i reklam oraz analiza zgromadzonych danych w kontekście oceny efektów aktywności mediowej. Badania OMG Metrics dostarczają informacji zarówno media plannerom domow mediowych Omnicom Media Group, jak i wielu ich Klientom, oraz wszystkim firmom zainteresowanym szybkim pozyskaniem rzetelnej informacji marketingowej.


Mozaic specjalizuje się w prowadzeniu niestandardowych projektów z zakresu sponsoringu użyczeniowego i finansowego, broadcast marketing (czyli tworzenie contentu programów telewizyjnych na potrzeby Klienta). Choć tego typu działania są w Polsce dość nową dziedziną, Mozaic buduje swoje kompetencje w tym zakresie już od trzech lat, dzięki czemu może poszczycić się nie tylko długim, jak na polskie warunki, doświadczeniem w tym zakresie, ale przede wszystkim wieloma ciekawymi realizacjami, m.in. McDonald's w filmie „Dlaczego nie!", aparaty Sony Cybershot w specjalnych programach porannych, szereg projektów z zakresu product placement w filmie „Nie kłam, kochanie" oraz kampania wizerunkowa dla Leroy Merlin jako partner wyposażenia wnętrz w serialu „Barwy szczęścia". Mozaic ma na swoim koncie także udane projekty z dziedziny marketingu muzycznego, choćby realizacja współpracy Nissana Micry i piosenkarki Ani Dąbrowskiej obejmującej m.in. product placement w teledysku czy sponsoring trasy koncertowej, a także przeprowadzenie promocji marki Carrefree we współpracy z wokalistką, idolką w grupie celowej marki - Natalią Kukulską.



OMD School to uznana na rynku usług marketing- owych szkoła, która specjalizuje się w organizacji i prowadzeniu profesjonalnych treningów z zakresu planowania i realizowania kampanii reklamowych w mediach, produkcji filmów reklamowych oraz stosowania product placement w marketingu, badań marketingowych, marketingu szeptanego, jak również strategii pozycjonowania marki. W swojej ofercie proponuje także warsztaty brandingowe, szkolenia poligraficzne, a także prezentujące nowe trendy i perspektywy w zakresie wykorzystywania mediów tradycyjnych, jak i niestandardowych rozwiązań.